Invatam dupa greselile altora

   Stiti cite bloguri apar in fiecare zi autorii carora vreau sa cistiga? mii, nu sute dar sute de mii!. Citiva ani in urma printre aceste mii eram si eu. Am cicit despre articole ca blogingul aduce bani, am hotarit sa fac si eu asa, mi-am facut un blog si repetam greselile altora.

Prima greseala era ca ma gindeam ca toti.
Imi faceam planuri mari si ma gindeam in primul rind cit voi cistiga din blogul meu, acuma cind imi aduc aminte imi vine sa rid :-). Ma gindeam ca blogging-ul e usor si simplu dar nu e asa.
 Sa stiti ca ocupatia daca e simpla si nu are trudinta atunci in ea nu vei gasi bani!
Blogging in start e trudinta mare, ci doar peurma vei obtine rezultat si vei avea bani! In aceasta sfera succesul nu vine simplu si repede.
A doua mea greseala: nu intelegeam ce trebuie sa fac ca sa obtin un rezultat maxim in comparatie cu altii, poate la design se deosebesc insa totusi pe toti ii uneste o asemanare, si aceasta asemanare le ingroapa blogul, tineti minte: pentru a obtine un rezultat bun trebuie sa va evidentiati blogul, trebuie sa cistigati in concurenta cu ceilalti blogeri,  numai atunci veti reusi sa cistigati bani! In aceasta lectie ma voi starui sa va explic in ce consta succesul blogingului.
 Mult stimat cititor, daca cititi acest articol atunci pot sa prezic ca sunteti cointeresati in blogging, deci permiteti-mi sa va dau o intrebare: daca vreti sa va faceti un blog, spre exemplu despre masini, culinarie, jocuri, pescuit, sunt o multime de nise pe care ai putea face un blog, atunci cum veti face ca acest blog sa fie vizitat de mii de oameni pe zi? daca pe asa teme sunt sute de mii de bloguri, si pe zi ce trece apar si apar ca o umbra care se mareste si se mareste necontenit. Tuturor care are dorinta creaza articole pe diferite teme, si aceste teme sunt destul de interesante sa presupunem, atunci care-i sensu-l sa creati un asemenea articol daca el deja este pe net si este deja populat si citit? n-are nici un sens!.
 Nici intr-un caz nu copiati articolele altor bloguri.
  Aceasta  e perdere de timp si bataie de cap, si cel mai important ca nu e frumos. Pus la asta am cicit intr-un articol ca daca vor veni multe plingeri ca copii, atunci totul e posibil ca blogul sa dee BAM, adica sa vi-l inchida!, deaceea sfatul meu sa NU COPIATI articolele si informatia, mai bine cititi cu atentie si scoateti concluzii, creati ceva singuri, ceva nou si folositor pentru oameni!.
Ginditiva mai bine asa, sa luam spre exemplu ce si-ar dori fiecare pentru blogul sau?, pot sa spun 99% ca  isi doresc cit mai mult "trafic de cautari", insa aceasta nu este calea corecta pentru un blog sanatos, de ce ma intrebati? pentru ca fuga dupa trafic de google sau de orice motor de cautare face ca sa uiti de un lucru mai important: sa-ti maresti traficul direct! Anume acest scop trebuie sa fie  sensul unui blog, strategia aceasta si iti va aduce mai multi vizitatori chiar si din traficul de cautari, de ce? pentru ca motoarele de cautare ca google sau rambler sau altele, stiu foarte bine a socoti fiecare pas al  blogului tau, astfel google va observa ca numarul de trafic direct este mai mare, deaici reiese ca oamenilor le este interesant acest blog si se reintorc la el, google va intelege ca blogul tau este de calitate si te va evidentia , te va ridica pe scara de reiting.
Tineti minte, traficul direct este succesul unui blog, google este doar o particica mica din acest succes,  cicitorii trebuie sa intre singuri pe blog, sa le fie interesant ceea ce citesc si sa se reintoarca. Pentru aceasta blogul trebuie sa fie mereu reinnoit, adica sa creati mereu articole noi, interesante si cel mai important sa fie unice.
  Daca o sa va spun sa scriti frumos, cu un lexic ales si aranjat, aceasta este clar ca buna ziua, insa aceasta nu e deajuns, trebuie sa faceti o atmosfera placuta, adica oamenii trebuie sa aiba o atractie fata de blog, cum se face asta? nu e chiar simplu, chiar as pune ca e destul de complict si e foarte important. La aceasta intrebare nu poate raspunde nimeni in afara de tine insuti, trebuie sa gasesti ceva ce nu e nicaeri si plus la asta trebuie sa fie interesant si sa prinda folos oamenilor.
 Un sfat pot sa-ti dau: creaza un blog pe nisa  in care te pricepi cel mai mult, unde dispui de cunostinte necesare si poate sa le aduca interes oamenilor, adica sa creati cum am mai spus o atmosfera atractiva.
Dar din pacate sunt concurenti, si nu o suta , dar cu mult mai multi, intrebare: cu sa fac sa-mi evidentiez
blogul printre celelalte si sa-mi atrag vizitatorii de o suta de ori mai repede?,- poate n-ar strica sa organizati un concurs pe blog?, si nar strica sa fie cu premiu, astfel va aparea un interes in cititori. Aici mai apare o intrebare:  cum sa organizez un concurs daca blogul meu e incapator si nu stie nimeni de dinsul? pentru a afla raspunsul citeste articolul: Cum Sa Imi Maresc Traficul De Vizitatori Pe Blog.
  Un blogger de start ar gindi asa : daca blogul meu este inca incepator, mai bine nu organizez pina cind nimic, peurma cind voi avea trafic mare voi organiza concursuri, estafete si multe altele, STOP!!!,aceasta este inca o greseala: puteti fara nici o indoiala sa organizati orice, indiferent de ce trafic aveti pe blog, aceasta din contra iti va aduce trafic!.
Deci cel mai important este sa-ti atragi vizitatorii prin trafic direct, anume si aceasta este succesul blogului, este aurul blogului ce nu se compara cu alte metode de trafic din internet. Totul depinde de tine!

==============================================
Suntem recunoscatori pentru email, socializare si comentarii, succes!! :)

Introdu emailul tau si primesti articole gratis:

Apasa mai jos, arata si prietenilor
В Blogger В Twitter во ВКонтакте В Одноклассники В Мой Мир В Facebook

Un comentariu: