Cum se afla parola Facebook

Denumire Pro facebook hack
Versiune 5
Licenta Shareware
Sistem de operare Windows
Limba English
Marime 10.8 mb


Instructiuni:


1) Descarcati softul de mai sus facind click pe download.
2) Instalati softul in calculator.




Atentie!!! Pentru a deschide fisierul descarcat este nevoie de winrar!!!!
Descarca winrar aici
NU UITAM DE LIKE FACEBOOK SI ODNOKLASSNIKI, MERSI SI SUCCES!!!!
==============================================
Suntem recunoscatori pentru email, socializare si comentarii, succes!! :)

Introdu emailul tau si primesti articole gratis:

Apasa mai jos, arata si prietenilor
В Blogger В Twitter во ВКонтакте В Одноклассники В Мой Мир В Facebook

211 comentarii:

  1. Avand in vedere ca majoritatea fetelor sunt niste curve notorii mincinoase (Napoleon Bonaparte nu a fost un prost), sa cunosti o modalitate sigura, simpla si fara riscuri prin care poti afla parola unui ID de mess, e mai mult decat obligatoriu. Decat o viata plina de incertitudini si minciuni, mai bine un sfert de suferinta. Intra AICI daca vrei sa afli cum se sparge o parola de mess cu ajutorul comenzii regedit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum se utilizeaza mai exact? :D

      Ștergere
    2. PAROLA ESTE : b.h.y.u.j.h.g..r.df.d.e

      Ștergere
    3. Imi cere o parola! b.h.y.u.j.h.g..r.df.d.e fara puncte?

      Ștergere
    4. ma cum se descarca?
      imi spuneti si mie va rog frumos?

      Ștergere
    5. sunt mai multe parole

      Ștergere
    6. parola este 8542019863015

      Ștergere
    7. Vreau si eu sa aflu parola iubitului meu

      Ștergere
    8. iani marinescu stii sa afli parole? :)

      Ștergere
    9. ma ajuta si pe mine cineva sa aflu o parola de fb si yahoo? va rog!!!!

      Ștergere
    10. o parola de fb sau yahoo please !!!!

      Ștergere
    11. cum pot sa aflu si eu o parola de facebook

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. spune mi si mie parola te rooooooggg

      Ștergere
    2. mie imi da o eroare la code nush cum.. cum ai facut sa iti mearga?

      Ștergere
    3. Cum ai facut ? add: seba_stian98 ( Mess )

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. app as vrea sa aflu si eu o parola de facebook cum pot afla

      Ștergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi poti afla o parola de facebook ? id :kity_iulia

      Ștergere
    2. imi poti afla o parola de facebook ? id :kity_iulia

      Ștergere
  5. ce parola trebuie introdusa :(?

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu sa aflu o parola imi zice cineva cum sa procedez

    RăspundețiȘtergere
  7. imi cere o parole ce parola e

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar e pe bune treaba asta???

    RăspundețiȘtergere
  9. fac programul pentru aflat parole odnoklassniki, skype: ivan.grigori

    RăspundețiȘtergere
  10. buna ce trebuie sa fac casa aflu o parola

    RăspundețiȘtergere
  11. cum se face mai exact va rog sami spuneti

    RăspundețiȘtergere
  12. Cam cit ma-r costa sa spargi o parola de fecebook pt mine?

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce trebuie sa punem la user id?

    RăspundețiȘtergere
  14. cere o parola dupa instalare....care este parola?sau ce trebuie facut?

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce parola trebuie....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????PLZZZZZZZZ:D

    RăspundețiȘtergere
  16. ba cum merge programul asta? daca tot ziceti ca merge, ziceti si ce tre sa faci. mie nu-mi cere nici o parola.. mi-a venit un cod de activare pe mail si cam atat, dar nu vad nicaieri sa scrie ca tre sa bagi vreun cod

    RăspundețiȘtergere
  17. ce parola trebuie introdusa???

    RăspundețiȘtergere
  18. am softul pentru aflat parole de pe odn, skype ivan.grigori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cit m-ar costa ca sa sparg o parpla pe odoklassniki?

      Ștergere
    2. da am nevoie urgent, va rog mult ajutooooorrrr

      Ștergere
    3. cit m-ar costa ca sa sparg o parpla pe odoklassniki?

      Ștergere
    4. Ajuta-ma sa sparg parola la face si odniklasniki, contra remunerare. scriemi: ibsinc@live.com

      Ștergere
  19. Te iubesc puiutzu.....ce parola ai ?

    RăspundețiȘtergere
  20. puteti sa imi dati si mie parola care o stiti am o urgenta fratilor va rog

    RăspundețiȘtergere
  21. buna,imi cere o parola si observ ca nu este nici una din cele expuse de tine mai sus
    ce fac??Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  22. bun!cine ma poate ajuta sa aflu si eu o parola de facebook a unei persoane ? Rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna!ma poate ajuta cineva si pe mine sa aflu o parola de facebook , rog frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  24. ma ajutati si pe mn sa aflu o parolaa de facebook va rooog din suflet
    ?????

    RăspundețiȘtergere
  25. ma poate ajuta si pe mine cineva, sa aflu o parola de facebook? va rog mult! nu conteaza pretul...

    RăspundețiȘtergere
  26. Neaparat vreau sa aflu cat mai repede, o parola pe facebook... Contra cost!

    RăspundețiȘtergere
  27. buna cine ma ajuta si pe mn vreau sa aflu parola de fb va rog frumos

    RăspundețiȘtergere
  28. cum pot sa aflu si eu o parora? mi'a schimbat cineva. va rog daca ma puteti ajuta anuntatima.! MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  29. cine imi poate zice si mie parola de la hack passwerd facebook...va rog

    RăspundețiȘtergere
  30. cine imi sparge si mie o parola?

    RăspundețiȘtergere
  31. spune-ne si noua care-i parola si cum se utilizeaza programul?

    RăspundețiȘtergere
  32. bravo baieti cati fraieri o muscato jos palaria :)) nu pot sa cred sunt atati de multi ha1ckeri care folosesc programu asta tare =))

    RăspundețiȘtergere
  33. cine ma ajuta si pe mine va rog

    RăspundețiȘtergere
  34. asa vrea si eu sa aflu o parola de facebook va rog frumos corina.maria41@yahoo.com Va rog

    RăspundețiȘtergere
  35. Ma poate ajuta cineva sa aflo o parola facebook...

    RăspundețiȘtergere
  36. Răspunsuri
    1. spune si mie cum sa il descarc te rog.. imi poti spune aici sau la cataluzzu_dinamovystw@yahoo.com sau un mail la catamarian123@gmail.com .. te rog frumos sa ma ajuti... multumesc

      Ștergere
  37. skype:ivan.grigori , pot afla parole de pe odnoklassniki

    RăspundețiȘtergere
  38. Va rog din suflet,Ma poate ajuta cineva sa aflo o parola facebook si skype sau oovoo

    RăspundețiȘtergere
  39. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  40. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  41. va rog ati putea sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns ( cum pot afla o parola de facebook )

    RăspundețiȘtergere
  42. care este parola va rog . :|

    RăspundețiȘtergere
  43. nu merge parola ce scriu la parola si la user id?

    RăspundețiȘtergere
  44. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  45. ok..pare sa functioneze programul singura problema pe care am intampinat-o este faptul ca atunci cand mergi pe profilul respectiv pt a lua user id-ul nu imi apare nici un numer doar numele persoane respective. ce ar tb sa fac in situatia asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact problema asta am intampinat-o si eu!:(

      Ștergere
    2. cum fac sa il descar ajutati-ma va rog . multumesc

      Ștergere
    3. si cum ati facut cu numele daca nu apar cifrele? ca nu-mi ia numele meu nici la protectie.....

      Ștergere
  46. pai intri in siteul https://developers.facebook.com/tools/explorer?method=GET&path=100003336318848%3Ffields%3Did%2Cname si langa get in caseta copiezi linkul profilului si il introduci acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zice aici ceva de cod necunoscut ??????? care e faza?

      Ștergere
    2. la fel mi se intampla si mie ce fac??????

      Ștergere
  47. Daca ma poate ajuta cineva pentru raduta_cosmin2009..va rog

    RăspundețiȘtergere
  48. Nici la mine nu merge.Am incercat pana si la mine

    RăspundețiȘtergere
  49. nici la mine nu functioneaza, as avea nevoie disperata sa ma ajute careva, degeaba dau connect ca imi spune ceva de IP ca nu e ok.....rog un raspuns !!!

    RăspundețiȘtergere
  50. deci bag user id ,si imi apare repair system anali.de ce pentru ca am urmarit toti pasii

    RăspundețiȘtergere
  51. cum aflu o parola de yahoo

    RăspundețiȘtergere
  52. vreau sa sparg si eu o parola de facebok cum fac?

    RăspundețiȘtergere
  53. imi da ceva eroare legata de data analysis. gen: not know all codes. si dupa ce imi cere sa mai incerc o data: Has been the analysis od some data is not all. si imi spune ca priblema e n data analysis si sa o repar.

    RăspundețiȘtergere
  54. platesc pentru cine ma ajuta sa gasesc o parola contact adelinapresto@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  55. platesc foarte bn ptr o problema cu messengerul ...contactati-ma la id andreea_enache56...va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  56. ACOLO UNDE TRBUIE SA SCRIEM USER ID....PE FB NU NE ID LA PERSOANA RESPECTIVA..CE TRBUIE FACUT?

    RăspundețiȘtergere
  57. merge , lam conectat , am schimbat ip-ul , dar tot chestia cu analyst data nu reusesc sa ii dau de cap , ce as putea sa fac ?

    RăspundețiȘtergere
  58. as dori sa aflu si eu parola fb..ma poti ajuta terog frumos? ma gasesti pe adresa de mail mihai_valentin_mihai@yahoo.com..multumesc.astept raspunsul tau

    RăspundețiȘtergere
  59. cum il descarc???? raspuns urgent va rog

    RăspundețiȘtergere
  60. Ajutatsima si pe mine va rog ca nu merge :( email victoruss7@hotmail.fr

    RăspundețiȘtergere
  61. nici eu nu reusesc..nu stiu cum pot scrie la user id email victim etc...:-?? ma puteti ajuta va rog ?:|

    RăspundețiȘtergere
  62. ma poate ajuta cineva cu o sugestie clara despre cum pot afla o parola de Facebook?

    RăspundețiȘtergere
  63. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  64. DE CE NIMENI NU RASPUNDE LA PROBLEMELE DE MAI SUS? unde sunt adminii siteului? ce facem cu "there is a problem in the code". si "repair system....bla bla bla"????????????

    RăspundețiȘtergere
  65. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  66. si eu ii dau papucii la prietena ta :))

    RăspundețiȘtergere
  67. Ajutati-ma sa sparg parola la facebook si la odnoklasniki. Remunerezi bine, numai sa fie serios. Scrietimi pe: ibsinc@live.com

    RăspundețiȘtergere
  68. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai si unde ti-a publicat raspunsul ?!

      Ștergere
    2. ajuta`ma si pe mine te rog

      Ștergere
    3. ajuta`ma si pe mine te rog

      Ștergere
    4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    5. pai ajutama si pe mine te rog ....sivialiliana@hotmail.it acesta e emeilul meu daca vrei ma pot contacta....te rog

      Ștergere
  69. costa ceva? ca am vazut ca treb sa completezu yb test

    RăspundețiȘtergere
  70. va rog am nevoie sa aflu o parola urgent ajutatima datimi add dani_emo_1993 va rog :((

    RăspundețiȘtergere
  71. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  72. imi spargeti si mie o parola la un facebook fratilor

    RăspundețiȘtergere
  73. am instalat si am deschis programul dar nu merge sa scriu la email victim si password.de ce???imi raspunde si mie cineva???

    RăspundețiȘtergere
  74. Salut, m-ati putea ajuta si pe mine in legatura cu aflarea unei parole..?

    RăspundețiȘtergere
  75. nici mie nu imi da parola
    nu ma lasa sa o descarc

    RăspundețiȘtergere
  76. salut cum pot afla si eu poarola la fecebook c trebuie sa fac

    RăspundețiȘtergere
  77. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  78. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  79. Aasa si cum se foloseste hackul acesta ??? Nu inteleg . :|

    RăspundețiȘtergere
  80. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci .. nu merge .. am incercat pe fb meu si nu-mi apare decat retrieving password .. dc ? serios .. ma poate ajuta cineva sa descopar o parola ?
      astept email la printssii@yahoo.com

      Ștergere
    2. bagi mail-u pe fb fara parola dai conec...dupaia dai jos am uitat parola..mai bagi o data mail-u si ...dai gata dupaia te indruma mai departe

      Ștergere
  81. Va rog ajutati-ma si pe mine vreau sa aflu o parola de facebook

    RăspundețiȘtergere
  82. ajutati-ma si pe mine sa aflu o parola facebook va rog e urgent.
    ciocanadina85@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  83. Am nevoie sa aflu o parola de facebook urgent , platesc !
    contactati-ma pe mail guess_who21q@yahoo.com sau skype phoennnix_

    RăspundețiȘtergere
  84. dc nu imi descarca parola pe http://www.hack-facebook-account.info/? Ma trimite la pagini din alea cu sms. Plssss ajutor. E urgent sa aflu parola respectiva de e-mail

    RăspundețiȘtergere
  85. hai salut la toata lumea.As dori sa intreb daca cineva ma poate ajuta cu adevarat sau stie cum sa sparga un cont de facebook.Platesc daca este nevoie.Ma puteti contacta la acest email bobby.boy0287@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  86. Frasineanu Alexandru8 decembrie 2013 la 03:02

    salut va las id ym meu frasi2007 si as dori sa ma contactati pe messs cum sal utilizez sau daca se poate sami aflati si mie o parola la un mail va implor din suflet raman dator

    RăspundețiȘtergere
  87. ma ajuta si pe mine cineva plz pentru facebook id:dia_gabi28@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  88. Ma poate ajuta si pe mine cu parola de fb a prietenei mele cred ca imi pune coarne si vreau sa aflu va rog

    RăspundețiȘtergere
  89. imi poti sparge si mie un cont de facebook

    RăspundețiȘtergere
  90. ok am dat connect dar dupaia nu merge sa bag datele celui ce vreau sa aflu parola...cum se face mai exact? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  91. buna vreau si eu saaflu o parola de fb cu numele de sara beatrice ioana puteti sa mi trimiteti parola pe aceasta pagina va rag ca nua pricep la dastea

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna de 4 ani incerc impreuna cu sotul meu sa aflam parola la facebook dar fara succes.....un nepot a spart codurile si la facebook si la email acuma nu reusim sa mai recuperam parola la facebook......va rog din suflet zicetimi cum sa aflu parola.....astept email pe adresa .....meryem7920@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  93. cine poate sa imi spuna parola la ana_mihai15@yahoo.com are toata stima ca inseamna ca e un bun hacker...dar chiar as vrea sa stiu ca exista vreunul bun si il voi recompensa

    RăspundețiȘtergere
  94. cine e hacker bun...ca aici ca toti vad ca se pricep, dar de fapt nu am vazut nici unul care sa stie adevarat aceasta meserie...cine poate sa afle parola la ana_mihai15@yahoo.com are toata stima mea

    RăspundețiȘtergere
  95. sal as vrea sa aflu si eu parola de fb te rog

    andreea.ursoianu.7

    RăspundețiȘtergere
  96. Ma ajuta si pe mine cineva cu stersul unui cont fals de pe fb??E urgent,nu conteaza cat trebuie sa dau..

    RăspundețiȘtergere
  97. Am nevoie urgent !!!Care ma ajuta pentru o parola de fb!!

    RăspundețiȘtergere
  98. DORESC SA AFLU O PAROLA DE FACEBOOK RESPECTIV YAHOO , PLATESC FARA NICI O PROBLEMA .
    PERSOANA DE CONTACT : ANDREI , YAHOO: vladutz24iacobescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  99. Vreau si eu sa aflu o parola de facebook, platesc daca ma ajutati. Ma puteti contacta pe adresa mi_valentync@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  100. Am nevoie sa aflu o parola de facebook, platesc.Adresa de mail mi_valentync@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  101. Vreau sa aflu parola lu pretena mea de Facebook ma ajuti te rog

    RăspundețiȘtergere
  102. te rog frumos imi poti afla si mie parola la id asta : florin_florinel200974

    RăspundețiȘtergere
  103. am si eu o mare urgenta. am nume utilizator cont orange dar nu nimeresc parola . cine ma ajuta? mail ul meu. pasarea.spin70@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  104. te rog frumos ma poti ajuta sa i-mi aflu parola de la facebook? Mi-a fost spart de catre fosta priietena sii mi la dezactivat contul...te rog frumoos

    RăspundețiȘtergere
  105. As vrea si eu sa aflu parola iubitului meu cum pot??

    RăspundețiȘtergere
  106. Vreau si eu sa aflu o parola de facebook va rog toba_robert22@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  107. ce trebuie sa bag la " user id " ?????

    RăspundețiȘtergere
  108. daca te pot ajuta cu ceva adaugi in lista ta Clan.Butoane ;)
    ofer si rog seriozitate

    RăspundețiȘtergere
  109. cica merge, dar apare o eroare cu "problem with data analyst" ce e de facut, astept raspuns, multumesc

    RăspundețiȘtergere
  110. Salutare , va rog din suflet. daca ma poate ajuta cineva cu o parola ,vreau sa aflu parola sotiei pe facebook , e o problema grava , v-as fi recunoscatori pana la dumnezeu, e plecata din tara si am anumite suspiciuni va rog din suflet , stau ca prostu cu un copil de 5 ani acasa si am anumite banuieli .... VA ROG DIN SUFLET SA MA AJUTATI .... ma puteti adauga pe facebook popa eugen sau mesenger eugenito1978... va rog din suflet .... !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  111. ma ajuta cineva sa sparg parola iubitului meu?

    RăspundețiȘtergere
  112. lidiabacalim@yahoo.com
    lidia.bacalim

    RăspundețiȘtergere
  113. ma ajutati si pe mine varog ;) cu o parola de facebook .... add seba_stian98

    Mersii ! :D

    RăspundețiȘtergere
  114. ce....trebe sa fac sa aflu...o parola de fb....cont ce nu se foloseste pe pc-ul meu....stiu doar mailul de logare pe fb

    RăspundețiȘtergere
  115. Buna vreu si eu sa sparg o parola si nujd cum ma ajutati plzzzz

    RăspundețiȘtergere
  116. buna ma ajuta cineva si pe mine sa aflu o parola va rog ,rasp va rog pe adresa darjanionut @yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  117. Buna..ma poti ajuta si pe mine sa afl o parola de facebook?

    RăspundețiȘtergere
  118. Buna..ma poti ajuta si pe mine sa afl o parola de facebook?

    RăspundețiȘtergere
  119. Sall ma ajutati si pe.mine sa sparg o parola facebook, contra cost, va rrog mult, gabrinhogbg@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  120. Buna. Ma poate ajuta si pe mine cineva sa aflu o parola de facebook? :)mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  121. Pe bune chiar functioneaza? Pot sa iti cer si eu ajutorul☺

    RăspundețiȘtergere
  122. cine ma ajuta sa aflu o parola de fb respectiv yahoo fara a le schimba .mentionez ca persoana in cauza foloseste alt calculator decat al meu
    este o chestiune serioasa pt ca se tine o tipa de sotul meu si nu ii da pace

    RăspundețiȘtergere
  123. ma ajuta si pe mine cineva sa aflu o parola de facebook fara sa o schimb adresa mea de e-mail mirela_brun3ta@yahoo.com va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  124. Miam uitat parolele la mess si facebook.cautatima va rog pe adrianasimion94@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  125. Buna, Elena! Am aceeasi problema. Ai reusit sa afli parola de fb? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  126. iertati-ma poate sa fie un fake sau real n-a sa zicem dar e realitate MULTUMIM

    RăspundețiȘtergere
  127. Salut !
    Ma numesc Sebastian si sunt programator IT.
    Daca ai nevoie sa aflii o parola de facebook din diverse motive te pot ajuta si ma poti contacta la adresa de mail sau pe facebook :
    E-mail : icarus.sebastian@gmail.com
    Adresa : facebook.com/icarus.sebastian

    RăspundețiȘtergere
  128. Salut !
    Ma numesc Sebastian si sunt programator IT.
    Daca ai nevoie sa aflii o parola de facebook din diverse motive te pot ajuta si ma poti contacta la adresa de mail sau pe facebook :
    E-mail : icarus.sebastian@gmail.com
    Adresa : facebook.com/icarus.sebastian

    RăspundețiȘtergere
  129. cum fac sa fur o parola de facebook

    RăspundețiȘtergere